dimarts, 16 de gener del 2018

MOTIUS D'INSPIRACIÓ

                                    LLIÇÓ 10

Pròleg de Mirall trencat

" Els carrers han estat sempre per a mi motiu d'inspiració, com algun tros d'una bona pel·lícula, com un parc en tot l'esclat de la primavera o gebrat i esquelètic a l'hivern, com la bona música sentida en el moment precís, com la cara de certes persones absolutament desconegudes que tot d'una et creues, que t'atreuen i que no veuràs mai més.

Són moltes les coses que m’inspiren i amb certa mesura em proporciones plaer o em trasbalsen interiorment.

La natura ha estat sempre per mi motiu d’inspiració, com els paisatges de mar o de muntanya, el fet de trepitjar la sorra de la platja o la terra del bosc,  com  mirar fotografies que reflecteixen situacions de fets quotidians de l’època de la meva joventut o d’altres temps  passats i  les que em fan viure realitats molt 
actuals, com la lectura d'un llibre o una pel·lícula que tractin temes interessants  i com certa música que em recorda  moments puntual de la meva vida i em deixa una pinzellada d’enyor.

Magda Simon Parés
                                                                                                             
Platja de Pals
Pic de Les Agudes
Biografia de Frida Kahlo

Fotografia guanyadora ( 2011 ) del World press photo. Fotògraf:Samuel Aranda.Lloc:Iemen


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada