dissabte, 3 de febrer del 2018

RESUM DEL PRIMER TRIMESTRE

 
Aquest  trimestre he gaudit molt dels escrits setmanals. M'han fet recordar vivències, m'han fet volar la imaginació, opinar sobre fets passat o actuals i sobretot utilitzar recursos literaris dels nostres mestres, en aquest cas de la Mercè Rodoreda i en Joan Sales. 

He descobert a en Joan Sales que per mi era un desconegut i al llegir les cartes dirigides a la Mercè Rodoreda he vist que en aquests escrits utilitza un llenguatge col·loquial, espontani, sincer, igual que la Mercè Rodoreda envers ell. En totes elles es palpa la gran amistat entre ells i l'amor que tenen a la literatura.


Els treballs dels meus companys també m'han aportat moltíssim.


Ara em dol deixar la Mercè Rodoreda i en Joan Sales, però per altra banda m'il·lusiona la perspectiva de començar amb l'epistolari entre Màrius Torres i Mercè Figueras.


Magda Simon Parés















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada