diumenge, 18 de febrer del 2018

UN REGAL MOLT ESTIMAT

                                 LLIÇÓ 15

Escrit fet seguint el model d'en Marius Torres a la carta que dirigeix a la  Mercè Figueres.

..." sobre el cobrellit hi ha les quatre cartes i les postals esteses i em sento l'home més feliç del món".


Aquest Nadal passat, estava força capficada per la situació que està passant el nostre país. Pensava:"Tot són entrebancs polítics, gent empresonada injustament, que en una diada tan important no la podran celebrar en família..."Això em portava al desànim.



Tinc unes estovalles de fil brodades a mà, guardades com un tresor. Me les van regalar fa temps els meus pares i sempre les he reservades.

Aquest any vaig decidir estrenar-les, potser per il·lusionar-me i també  per lluir-les per fi en honor d'ells. Amb elles vaig cobrir la taula i la vaig embellir amb molta gaubança com si me les acabessin d'obsequiar.

 Mentre dinàvem tot es va impregnar d'escalf familiar, records, agraïments i esperança. Em vaig sentir per un moment la dona més feliç del món.

Magda Simon Parés












TANKES

                                        
Màrius Torres

Tot un exemple

d'actitud positiva

pacient i dòcil

enfront la malaltia

   i els dolorosos límits. 


                                                       


   L'arbre fruiter

      Fred i gelada.

   L'arbre fruiter espera

     la primavera.

   Comença la florida,

    secret de la natura.

                                   Magda Simon Parés



                           









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada