dimarts, 13 de març del 2018

Una calçotada original


                                               LLIÇÓ 17


Carta de Màrius Torres a Mercè Figueres

He mirat llargament la postal de Girona que m’has enviat. De les galeries de casa vostra deveu tenir un panorama que, amb una mica més d’aigua al riu i d’art en les façanes, faria pensar en Florència.

Adéu altra vegada. Si sabessis com envejo Girona!
...



Molt estimat Pau,
fa pocs dies vaig rebre aquestes fotografies on estàs rodejat de companys que junts esteu completant estudis a Dinamarca. Segons m'expliques, en total ereu 40 de diverses nacionalitats. Tots vareu gaudir menjant calçots, fent el que nosaltres en diem  una  calçotada, típic menjar de la nostra terra i els vau assaborir amb la salsa adient per aquesta saborosa menja.
El que vaig trobar fantàstic és que aquestes delicioses cebes us les van  enviar des de Catalunya. Això sí que és una petita contribució a fer país!
L'estampa és veritablement insòlita. Una calçotada al bell mig d'un paisatge ben glaçat. Em va sorprendre molt gratament i et ben asseguro que m'hi hagués afegit amb moltes ganes. Si sabessis com envejo aquesta experiència vostre en aquest país que us ha acollit tan bé!
Una forta abraçada i fins aviat!

Magda Simon Parés







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada