dimarts, 20 de març del 2018

UNA GRAN ALEGRIA



                                                      LLIÇÓ 18




Carta de la Mercè Figueres a en Marius Torras el 20 de juny de 10937

" Tescric perquè estic contenta i em dóna la gana de dir-t?ho i fer-ho constar per escrit."


" Tinc ganes de cridar i com que no puc fer peruè l'hoa ( o el que sigui) no m'ho permet crida la mà nerviosa sobre el paper cridant com una desesperada."


En el transcurs de la vida han estat molts els fets que m’han produïts gran alegria i profunda emoció. Un dels que em va il·lusiona d'una forma molt especial va ser quan vaig ser àvia per primera vegada. La meva filla estava a EUA i allà va néixer la meva néta. I ja em veig en ple mes de gener cap a Sant Diego, on va tenir lloc el gran esdeveniment.

La veritat és que aquell moment va ser tan íntimament important que les fotografies i les cartes a la família eren diàries.

La primera que vaig escriure va ser a la meva mare i li deia: T'escric perquè estic contenta i a més de dir-t'ho per telèfon vull que consti per escrit.

Tinc ganes de cridar i com que no puc perquè no vull despertar la nostra nineta et dic sobre el paper: Felicitats besàvia!


Magda Simon Parés











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada