dijous, 23 de novembre del 2017

EXPERIÈNCIES D'ABANS I D'ARA

                                   LLIÇÓ 6
El pròleg de la Plaça del Diamant. Influències literàries de la novel·la de Mercè Rodoreda

La plaça del diamant és lluny de mi. Com si no fos jo qui l'hagués escrita. Molt lluny. En aquest moment en el punt d'acabar aquest pròleg, em preocupa el meu jardí.
                                                                                                            MERCÈ RODOREDA
                                                                                                        Romanyà de la Selva, 19882

La meva vida laboral és lluny de mi. Com si no fos jo la que vaig lluitar tant a l'escola per tirar endavant els projectes educatius.Tot plegat molt lluny, però cal dir que quan ho recordo estic molt satisfeta d'haver-me dedicat a aquesta professió perquè em va donar la possibilitat d'educar i fomentar l'aprenentatge de  molt nens i nenes.I a més, alhora, per aquest fet vaig rebre  moltes satisfaccions.
Botiguetes on els nens/es aprenen a comptar, tornar canvi,etc
Mural dels aliments elaborat  pels alumnes














Excursió a Les Agudes



En aquest moment, en plena tardor de la vida, una etapa més tranquil·la, em preocupa organitzar-me per gaudir de tot un seguit de petits plaers. El meu preferit és, havent dinat, asseurem còmodament prenent un cafè i acompanyar-lo d'un bocí de xocolata: una veritable delícia!

Magda Simon Parés








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada