divendres, 3 de novembre del 2017

Una vetllada inoblidable


                                       LLIÇÓ 4
A mi el que em va passar llegint la vostra novel·la és que em vaig enamorar de la Colometa."Joan Sales

I la meva mare morta i jo aturada com una bleda i la cinta de goma a la cintura estrenyent, estrenyent, com si estigués lligada en una branqueta d'esparreguera amb un filferro.
                                                       ( dues situacions que es produeixen alhora: patiment moral i físic)


Estava molt amoïnada a causa de saber que el meu germà  havia perdut la feina. Donava voltes a la situació perquè aquest fet representava un daltabaix per la família.

Ja feia dies que tenia programat un sopar important a casa d'uns amics i tot i que estava inquieta pel problema familiar, vaig decidir anar-hi.Per aquella ocasió m'havia comprat un vestit i, fent cas a la botiguera, el vaig conjuntar amb unes sabates de taló.

El dia del sopar, un bon punt em vaig posar les sabates ja vaig sentir unes fiblades als peus que m'auguraven una mala vetllada. Vaig sortir de casa  capficada per la qüestió que em preocupava i  pel turment  que m'infligia el calçat.

A casa dels meus amics es respirava un  ambient festiu i alhora distès.  Després de l'àpat vam estar d'agradable  conversa, però jo  doblement martiritzada. Malgrat la situació i de no haver pogut gaudir millor de la festa, crec que ningú se'n va adonar, però jo no ho he oblidat mai.

Magda Simon Parés





                                   



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada