dilluns, 16 d’abril del 2018

UN REGAL ENTRANYABLE



                                       LLIÇÓ 22

Al llarg de la vida n'he rebut molts de regals i tots els he agraït i m'han il·lusionat però un de molt entranyable té a veure amb l'últim grup de nens i nenes que van ser alumnes meus.Per mi tots els alumnes que he arribat a tenir han estat una joia. Com és normal vaig tenir alumnes molt diferents, però vaig ser molt feliç amb tots ells.

Vaig ser cotutora d'aquest grup a 5è i 6è de Primària i ja l'havia estat tutora d'ells a 2n o sigui que tots plegats ens coneixíem molt i molt i havíem tingut junts boniques vivències.

El dia que em vaig acomiadar de la feina em van regalar, amb un gran entusiasme , un àlbum en el que a cada pàgina hi ha una fotografia de cadascun d'ells decorada i acompanyada d'un escrit. Me'l van obsequiar acompanyat d'unes flors i un sol esplèndid.

Això per mi va ser impagable. Ho guardo i ho guardaré tota la vida.

De tant en tant miro les fotografies i sobretot llegeixo els escrits i em vénen records molt plaents.


Magda Simon Parés




l'àlbum i el solet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada