dilluns, 7 de maig del 2018

NO M'ENYORO GAIRE

                                                             LLIÇÓ 24


Pregunta estrella arran de la carta de Joan sales a Mercè Figueras.

Estimada Mercè,
Si t'agrada l'espígol t'haurien d'agradar els erms, que és on creixen com en el seu reialme. Aragó és ple d'espígol i per això no m'hi puc sentir foraster: fa la mateixa olor que Vallclara.


Estimada Rosa,
ja hem arribat a Sant Diego després d'un llarg viatge. El lloc on estarem és un barri de la ciutat que s'anomena La Jolla.

Ja sabem que tots països tenen les seves característiques pròpies tant a nivell físic com ambiental, però sempre hi ha alguna cosa que ens recorda la nostra terra i no ens fa sentir tan forasters .

La manera de viure a EEUU és molt diferent de la nostra però t'asseguro que t'agradaria molt venir a La Jolla perquè és un indret amb vegetació, una costa meravellosa i un clima molt suau. Una eterna primavera. Això fa que la gent faci molta vida a l'aire lliure.

Quan anem a passejar vora l'oceà m'imagino que estic contemplant la costa de la nostra estimada Catalunya. Paisatge que alterna la costa rocosa amb platges i junt amb la flaire intensa de l'aigua, fa que em senti transportada a la Costa Brava.Tinc notables raons per no enyorar-me gaire.


Magda Simon Parés









PLATGES DE LA JOLLA (SANT DIEGO)










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada